Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Wim & Angela Kiewiet - WaarBenJij.nu Te Anau - Reisverslag uit Te Anau, Nieuw Zeeland van Wim & Angela Kiewiet - WaarBenJij.nu

Te Anau

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Wim & Angela

25 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Te Anau

Van Invercargill naar Te Anau is het ongeveer twee uur rijden. Eenmaal ingecheckt in onze cabins gaan we de noodzakelijke levensmiddelen inslaan en daarna een boot en kajaktrip voor morgen boeken. In de boekjes met reisinformatie staat dat niet alleen de Milford Sound erg mooi is, maar de weg ernaar toe ook? Aangezien het nog steeds mooi weer is gaan we alvast een klein stukje van de weg, waar we morgenvroeg om zes uur langs moeten, rijden. We nemen een willekeurige afslag en komen bij een uitloper van het meer. Het ligt tussen de bergen in de zon te schitteren. De oever bestaat uit ronde stenen, het water is kristalhelder. Her en der liggen grote kale boomstronken. Mark en Tani gaan zwemmen, het is heel koud en het water is zoet roepen ze. Liggend in de zon vanaf mijn eigen boom, geloof ik dat natuurlijk meteen. Ieder zijn ding. ( ergens staat Wim stenen kapot te slaan, op zoek naar fossielen) Joseph en Hannie zitten verderop gezamenlijk op een boom. Quality time voor ieder.

• 25 Februari 2016 - 10:26

Ingrid: