18 feb. Donderdagavond Karitane - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Wim & Angela Kiewiet - WaarBenJij.nu 18 feb. Donderdagavond Karitane - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van Wim & Angela Kiewiet - WaarBenJij.nu

18 feb. Donderdagavond Karitane

Door: Angela

Blijf op de hoogte en volg Wim & Angela

21 Februari 2016 | Nieuw Zeeland, Dunedin

Het is 's avonds nog steeds mooi weer en omdat we morgen hier alweer vandaan gaan en het strand nog niet hebben gezien, gaan we na het eten op verkenning. Het is de moeite weer meer dan waard. Een zandstrand waarvan een deel bezaaid met rotsen of keien. Joseph vindt, tot zijn grote vreugde, hiertussen een Paua. Tussen de rotsen zitten ook "aliekruken" maar dan anders. De buitenkant is net zo kleurrijk als de binnenkant van de pauaschelpen. De slakken zitten er nog wel in, maar ze gaan mee naar huis, waar we ze gaan uitkoken. (Tani heeft er nog één geproefd, ze zijn nog te klein, smaken niet zoals verwacht)
In de golven zijn een stuk of twaalf surfers. Bij ons lopen twee die graag ook even op zo'n plank hadden gestaan..Je kunt niet alles in je koffer proppen, dus geen surfplank en wetsuit mee. Dan maar aan de koffie en natuurlijk kaarten. Ws hebben de mannen gewonnen, ik weet niet meer hoe de eindstand was.