Nog 1 week en dan gaan we weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wim & Angela Kiewiet - WaarBenJij.nu Nog 1 week en dan gaan we weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Wim & Angela Kiewiet - WaarBenJij.nu

Nog 1 week en dan gaan we weer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Wim & Angela

07 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Vandaag over precies 1 week gaan we op weg naar Australie. We vliegen van Amsterdam naar London en dan van London naar Singapore. In Singapore gaan we 2 nachten verblijven, en op de dag die dat oplevert gaan we natuurlijk de highlights van de stad bekijken.
Het vertrek is anders dan toen we naar Nieuw Zeeland gingen. Nu zwerven Jan en Maud ergens in Azie, is het nog niet zeker wat Mark eind Februari gaat uitspoken en last but certainly not least, is Floor bij Ingrid en Dirk-jan geboren. Het is dus wat ons gezinnetje betreft hier en daar wat onrustiger. We laten het wel op ons afkomen en we zijn van plan om voor de volle 100% te genieten van onze 6 weekse trip Down under. Joseph Irwin en Waltzing Hannie zijn ook weer van de partij!

• 13 Februari 2010 - 06:46

Maud:

Inderdaad, wat kan er toch veel veranderen in zo'n korte tijd in vergelijking met jullie vertrek naar Nieuw Zeeland.. Time flies... Allemaal nieuwe dingen waar we samen nog meer van kunnen gaan genieten!

Morgen is het zo ver en vertrekken jullie naar downunder.. ik wens jullie alvast een goeie reis toe, met lekker veel beenruimte voor Wim ;-) We houden contact, alle liefs vanuit Laos!

• 13 Februari 2010 - 15:32

Mark:

Ondertussen is Mark ook nog soort van geslaagd. Hulde! Veul plezier morgen en ik zie jim wel es ergens deer of hier.

• 14 Februari 2010 - 10:13

Ingrid:

ondertussen gaat mark nu ook even naar australie en daarna naar Nieuw Zeeland en blijven Dirk-Jan, Ingrid, Floor en Error nog steeds gewoon mooi thuus!

Heel veel plezier!

• 16 Februari 2010 - 14:45

Yvette:

a hoi luitjes!!!
    hoe is het daaar in ver wegie stan? hier in het koude buren is het ff wennen maar joh wij denken ook maar dat we twee weekjes op vakantie zijn en och buren kan ook mooi zijn.weer eens wat andres dan Azie Nieuw Zeeland of Australië!!en ja iemand moet hier toch ook de vogels voeren niet waar!!!verder alles goed hier hoor doen alle dingen die we moeten doen alleen hoop ik als jullie (hier doel ik op pa en ma)terug komen nu gaan sparen voor nieuwe matrassen dat is geen over bodige luxe!dan volgend jaar maar twee weken minder lang weg.He maar nu eerst lekker genieten en mooie dingen mee maken .groetjes van ons allen...